GAZ-3307
ГАЗ-3307
XX sajandi 80-ndatel aastatel töötati välja neljanda põlvkonna veoautod. Nende puhul püüti lähtuda maksimaalsest ühtlustamisest juba tootmises olevate eelmise põlvkonna autode seadmete ja elementidega. Eelkõige kehtis see GAZ-53-12 šassii ja mootori kasutamise kohta. Nii oli uute veokite tehnohooldus lihtsam.
Uued autod said moderniseeritud kabiini, millel oli efektiivne ventilatsiooni- ja küttesüsteem. Esimest korda kasutati niisugust kabiini mudelil GAZ-4301, mida väikeste partiidena oli toodetud aastast 1986, sealt edasi aga võeti kabiin kasutusele juba laiema levikuga mudelitel „3307“ ja „3309“, mis läksid seeriatootmisse 1990. aastast.
GAZ-3307 baasil toodetakse (toodeti) peamiselt järgmisi modifikatsioone:
· GAZ-33070 – šassii ja kastkerega veok, karburaatormootoriga ZMZ-511/ZMZ-513/ZMZ-5233,
· GAZ-33072 – šassii SAZ-i kallurkerede kokkupanekuks,
· GAZ-33073 – koormatakso,
· GAZ-33074 – šassii busside kokkupanekuks,
· GAZ-33075 – kahe kütusesüsteemiga mootorit kasutav auto, mis suudab sõita nii veeldatud naftagaasil kui bensiinil А-80.
· GAZ-33076 – kahe kütusesüsteemiga mootorit kasutav auto, mis suudab sõita nii veeldatud maagaasil kui bensiinil А-80.
Märkasid viga? Anna sellest meile teada