GAZ-4509
ГАЗ-4509
Kallur, mille GAZ-4301 baasil töötasid välja spetsialistid Saranski Autotehasest– SAZ (Саранский автозавод, САЗ) (mis tol ajal kuulus ühendusse AvtoGAZ („АвтоГАЗ“)), oli mõeldud mitmesuguste rahvamajanduslike, peamiselt põllumajanduslike koormate veoks. Auto kallurplatvormi sai kallutada kolmele poole. Peamiste ja täiendavate kastilaudadega sai kallurikasti mahtu muuta vahemikus 2,8–11 м3. Erinevalt baasveokist paigaldati kallurite jaoks mõeldud šassiile jõuvõtt, mis käitas kasti kallutamiseks mõeldud hüdraulikapumpa.
Ametlikult oli see auto mõeldud igat tüüpi teedel liikumiseks, kuid tegelikkuses oli see tõest kaugel – kuna mootoriga ZMZ-53 võrreldes avaldas diiselmootor esisillale suuremat koormust, siis jäid auto esirattad poristel pinnasekattega teedel lihtsalt porri kinni.
Märkasid viga? Anna sellest meile teada