MAZ-200V
МАЗ-200В
Aastatel 1962–1967 laskis tehas välja modifikatsioone MAZ-200M, mis eristus võimsama mootori JaMZ-236 poolest, ja MAZ-200Р, mootoriga JaAZ-236, ning peale selle hüdrosüsteeme kallur-poolhaagise MAZ-5232V kallutamise juhtimiseks.
MAZ-200V erinevused baas MAZ-200-st seisnesid väiksemates gabariitides tänu tagumise eendi vähendamisele (pikkus vähenes 6495 mm-ni võrreldes 7620 mm MAZ-200-l, teljevahe on jäetud endiseks ), kabiini taga spetsiaalpüstakus paiknesid kaks varuratast, raami küljes sadulhaakeseadeldis.
Vasakul pool on sadulveok MAZ-200V koos paneelihaagisega NAMI-790. Valmistatud töökojas “Kimmerija”. Haagise prototüüp valmistati Nikolajevi tehases “Dormašina” 1961. aastal. Hiljem hakati haagist valmistama ka Moskva eksperimentaalmehaanika tehases ning Smeljanski elektromehaanika tehases. Paneelid asusid mõlemal küljel 8 kraadilise nurga all.
Paremal – MAZ-200V poolhaagisega OdAZ-832, samuti valmistatud “Kimmerijas”. Poolhaagis-furgoon OdAZ-832 oli mõeldud üldvedude jaoks. Kere – ilma raamita, täismetallist, ühendatud neetidega. Furgoonil oli kaks kahepoolset ust – taga ja paremal küljel.
Vasakpoolne mudel on valmistatud töökojas “Studia KAN”, parempoolse mudeli on valmistanud A.Gubski.
Märkasid viga? Anna sellest meile teada